Україна
    |         |         |         |     Представникам
AVON

Avon Україна покращує систему обслуговування Представників!

AVON

Тепер Ти можеш обирати найближчий пункт доставки замовлень, більше не прив’язуючись до свого району!

Як змінити Пункт Доставки (ПД) замовлень:

  • Відправ лист зі своєї особистої сторінки на www.avon.ua, через посилання «Зв'яжіться з нами»
  • У листі обов'язково повинен бути вказаний індекс, а також поштова адреса нового ПД
  • Надсилати лист про зміну можна не пізніше, ніж за 3 дні до моменту розміщення замовлення
  • Ти можеш змінювати ПД лише1 раз у Кампанію
  • Дізнатися, куди буде доставлено замовлення, можна з двох джерел:
    - у момент здачі замовлення, на останньому кроці інтернет сторінки
    - з SMS, отриманої за фактом обробки замовлення (у разі реєстрації в Avon Mobile)
Обери найзручніший пункт доставки із можливого списку у розділі «Програми та Новини» та «Сервісні пропозиції».

Увага! Заява про зміну пункту доставки по телефону не приймається!

Бажаємо успіхів Вашому бізнесу!